Här hittar du svar på de vanligaste frågorna angående beställningar, betalning, öppet köp och mer.
Beställning
- Hur gör jag en beställning? Hur lång är leveranstiden och vad är frakten?
Reklamation och retur
- Hur returnerar jag något jag har köpt?
Hittar du inte svar på din fråga?
Välkommen att kontakta oss via formuläret nedan eller skicka ett mejl till: kundservice@verbit.se.
Kontakt
E-post: kundservice@verbit.se
Telefon: +46 (0)8-520 275 41
Öppettider kundservice:
Måndag - Fredag kl.09-16
Företagsadress: Åsögatan 180, 116 32 Stockholm
Verbit AB, org. nr 559233-7454
Personlig kontakt
Du får personlig kontakt med någon av våra kunniga medarbetare, som alla står redo att hjälpa dig – oavsett om det handlar om ett tekniskt problem, bokning av en särskild produkt, huruvida en produkt finns i lager eller inte och rådgivning kring ett köp. Ibland har vi mycket att göra men oftast hinner vi återkomma till dig samma dag.
Tveka inte att höra av dig till oss om det är något nu du undrar över. Vår kundservice är en extremt viktig del i vårt uppdrag att ge dig den absolut bästa servicen.